Wie ben ik.

Welkom op mijn motor site. Ik ben Jeroen en rijd in het ProCup 600 kampioenschap. Dit jaar (2017) wordt mijn 12de seizoen dat ik SuperCup/ProCup rijd. Daarnaast was ik voorheen instructeur voor The Race Academy, Vabene Racing School, Race Cracks en bij 2 The Experience.. Op deze site staan verslagen en foto's van mijn gereden wedstrijden en daarnaast ook van mijn leventje op het paddock. ;) Veel plezier.

Seizoen 2011 – SuperCup 1000

Written by Jeroen. Posted in Allerlei

Lang geleden dat ik weer een post gemaakt heb. Maar er is genoeg aanleiding om weer het een en ander te melden. Ik heb de R6 verkocht en was er eigenlijk nog niet helemaal uit wat ik hierna wilde gaan rijden. Of 1000cc of 600cc. Als het 1000cc werd dan moest het een Yamaha R1, Honda FireBlade of BMW S1000RR worden. Als ik 600cc bleef rijden dan werd het of een Yamaha R6 of een Honda 600RR. Nadat er net voor mijn neus een Honda 600RR werd verkocht ben ik gaan kijken naar een R1 uit 2008. 

R1 2008

De motor heeft de volgende specificaties:

  • Adreani Cartigdes;
  • Öhlins TTX36 Achterschokbreker;
  • Öhlins Stuurdemper;
  • Dynojet QuickShifter;
  • Dynojet Power Commander 3 USB;
  • Dynojet Ignition Module;
  • Akrapovic Full EVO Uitlaat Systeem;
  • Extra grote radiateur;
  • Carbon beschermdelen over de blokdeksels;
  • Gilles Rem-Schakelset;
  • Titax verstelbare rem en koppelingshendels;
  • Lightech Tankdop;
  • Stalen remleidingen ( voor en achter );
  • K&N Luchtfilter;
  • Valdoppen ( voor het blok en achterbrug ).

Op de testbank kwam er uit dat de motor een vermogen heeft van: 181pk.
Dat is maar liefst 61pk meer dan dat ik in de R6 had. Volgend jaar kom ik dus uit in het SuperCup 1000 kampioenschap. Met welk nummer en hoe de motor er daadwerkelijk uitgaat zien, is op het moment van schrijven nog onbekend.

De datums van de Cup races zijn, onder voorbehoud, bekend en staan in de agenda.

See you @ the track, Jeroen.

Dyno

Trackback van jouw site.

Jeroen

Read more about Jeroen here

Laat een reactie achter

Copyright 2006 - 2017 Jeroen Tielen. Mail: Tyl@Tyl.nl